بيوگرافي باتيستا



لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استارها و آدرس superstars619.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ام رایج در کشتی کچ: باتیستا-نامتولد: 18 ژانویه ی 1969 مصادف با دی ماه 1348 شمسی.-زادگاه: آرلیتون ویرجینیا Kahn (WXW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE) واقعی: David Bautista
-تاریخ
-حرکت پایانی: باتیستا بامب ملقب به دمون بامب
-دیگر فنون:
Spear
Spinebuster
Strong Clothesline
Doublehand Choke Lift
Elevated Half Crab
Elbow Face Stretch
Hammerlock and Arm Bar

بیوگرافی و زندگینامه کامل باتیستا..

-نام رايج در کشتي کچ: باتيستا
-نام واقعي: David Bautista
-تاريخ تولد: 18 ژانويه ي 1969 مصادف با دي ماه 1348 شمسي.
-زادگاه: آرلينگتون ويرجينيا
-بزرگ شده در : واشنگتون دي سي
-قد:196 سانتي متر
-وزن:144 کيلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ي کشتي: 1997
-مربي کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در ليگهاي مختلف: Kahn (WXW)
Leviathan (OVW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE)
-حرکت پاياني: باتيستا بامب ملقب به دمون بامب
-ديگر فنون: Spinebuster
Spear
Strong Clothesline
Doublehand Choke Lift
Elevated Half Crab
Elbow Face Stretch
Hammerlock and Arm Bar
-دشمنان او به ترتيب از سالهاي 2002 تا 2008 :
Rikishi
Randy Orton
Rev DVon
Scott Steiner
Booker T
Goldust
Chris Jericho
Shawn Michaels
The Dudley Boyz
Booker/RVD
Chris Benoit
Randy Orton
Ric Flair
Triple H
John Bradshaw Layfield
Melina Perez
Mark Henry
The Undertaker
The Great Khali
Edge
The Edgeheads
Montel Vontavious Porter
Umaga (WrestleMania 24)
Shawn Michaels
Edge
cm punk

 
دوران بعد از مصدوميت:

ظاهرا کمپاني WWE باتيستا را بهترين فرد براي آسيب رساندن به مرد افسانه اي کشتي يعني بيل گلدبرگ مي دانست.پس يکي از تصميمات سناريو نويسان ،بعد از بازگشت باتيستا ،درگير کردن وي با گلدبرگ بود.بر همين اساس باتيستا در 20 اکتبر 2003 بعد از مدتها دوري از کمپاني در مسابقه اي که بين "گلدبرگ" و "شاون مايکلز" برگزار شده بود رقابت کرد و باعث شد آن مسابقه بدون نتيجه بماند و بعد از مسابقه گلدبرگ و باتيستا به شدت با هم درگير شدند.دو هفته بعد از اين ماجرا باتيستا در يک مسابقه ي تک به تک برابر گلدبرگ قرار گرفت که آن مسابقه با دخالت دوست باتيستا ،يعني تريپل اچ DQ شد.چندي عد هم باتيستا با ضربه ي سنگيني که به پاي گلدبرگ زد باعث شد پاي به شدت آسيب ببيند.
در سوروايور 2003 شاون مايکلز در حالي که در آستانه به پيروزي رساندن تيم استن کلد بود،ناگهان باتيستا را از ميان تماشاچيان در مقابل ديدگانش ديد و باتيستا هم يک پاوربامب فوق العاده سنگين به "مايکلز" زد و تيم استن کلد با پين شدن مايکلز توسط رندي باخت. و همين بهترين فرصت براي ايجاد يک رقابت بين باتيستا و "شاون مايکلز"بود و سرانجام اين دو در "پي پر ويو"ي آرماگددون در مقابل هم قرار گرفتند که در آنجا باتيستا با يک "سوئيت چين ميوزيک"غافلگير کننده مسابقه را باخت.اما اين پايان کار براي باتيستا در آرماگددون نبود و او به همراه ريک فلير در اواسط اين مسابقات يک تيم تشکيل دادند و به دستور جنرال منيجر راو "اريک بشاف" ،به مصاف دادلي بويزي رفته بودند که بسيار خسته از مسابقات قبليشان بودند و در آنجا بود که باتيستا با زدن يک باتيستا بامب به دي وان دادلي توانست اولين کمربند دوران خود در دابليودابليواي،يعني کمربند دونفره ي جهان را کسب کنند .همچنين باتيستا در مسابقه ي مين اونت که بين کين و تريپل اچ و گلدبرگ بود دخالت کرد و با کمک مستقيم او اين تريپل اچ بود که عنوان قهرماني را ازان خود کرد.
در رويال رامبل 2004 باتيستا به همراه ريک فلير،مجددا به مصاف تيم دادلي بويز رفتند.اين مسابقه که از نوع"ميز" بود به سود تيم باتيستا و ريک فلير خاتمه يافت و آنها توانستند کمربند خود را مصون بدارند.
در 2 فوريه ي 2004 ريک و Dave توانستند در مقابل جريکو و کريستين از عنوان خود دفاع کنند.اما در هفته ي بعد از اين مسابقه باتيستا به همراه ريک با اسپلشي که از راب ون دام دريافت کرد کمربند خود را به تيم "بوکر تي" و "راب ون دام" واگذار کردند.در هفته ي بعد از اين ماجرا باتيستا در مقابل کريس بنواي آماده قرار گرفت که اين مسابقه را باخت .
باتيستا در رسلمينيا 20 هم حضور داشت و در آنجا به همراه "ارتن" و "فلير" به مصاف "فولي" و "راک" رفتند .در آنجا باتيستا يک باتيستا بامب به يادماندني به راک زد و در نهايت تيم اوولوشن با "آر کي او" ي ک هتوسط رندي به فولي زده شد فاتح رينگ شدند.
در 22 مارچ 2004 باتيستا و ريک فلير در يک مسابقه ي هفتگي صاحبان کمربند تيمي جهان يعني بوکر تي و RVD را شکست دادند و براي دومين بار قهرمان اين کمربند شدند.ولي اين کمربند را در 17 مي به ادج و قهرمان سنگين وزن کريس بنوا واگذار کردند.اين مسابقه را باتيستا با خودن يک اسپير از ادج باخت.بعد از آن باتيستا چند بار ديگر به همراه رندي ارتن شانس خود را براي دوباره بدست آوردن آن کمربند امتحان کرد ولي موفق نبود.باتيستا در بد بلود 2004 به شدت ميون کتک زد و آن مسابقه را با برتري پشت سر گذاشت.
-در 9 جولاي باتيستا باز هم در يکي از شوهاي سيستم WxW شرکت کرد ودر مراسمي جالب به پاس خدمات "وايلد سامون" دست او را بوسيد.
باتيستا در ونجنس 2004 موفق به شکست کريس جريکو شد.
در سامراسلم 2004 باتيستا در يک مسابقه ي سه نفره که بين او و ادج و کريس جريکوبر سر کمربند بين قاره اي بود ،شرکت کرد ولي موفق به پيروزي نشد و ادج از کمربندو خود در آن مسابقه حفاظت کرد.
در سامراسلم2004 باتيستا و تريپل اچ که براي تبريک به رندي ارتن بعد از پيروزيش وارد رينگ شده بودن در آخر با او در گير شدن و باتيستا و تريپل اچ ،جنگ جديدي را با او آغاز کردند.بعدا در يکي از مسابقات هفتگي باتيستا بدون هيچ ناحقي توانست رندي را شکست دهد و بعد از آن مسابقه ريک از رندي خواست تا دوباره به گروه بپيوندد ولي جواب او در پاسخ به ريک آب دهان بود.
باتيستا تا 27 دسامبر 2004 به خاطر سبک مسابقات زيبايش و دلايل مختلف ديگر ،تمام زمينه ها را براي برداشتن يک گام بزرگ به سوي موفقيت طلايي در "دابليو دابليو اي"فراهم کرده بود تا آن روز که به اميدچلنج شدن براي مسابقه دادن سر کمربند سنگين وزن بايد به مصاف راينوي باتجربه مي رفت.او در اين مسابقه که از نوع "Beat The Clock" بود در مدت زما ن3:23 ثانيه موفق به شکست راينو شد و يکي از6 مرد مسابقه ي الميشن چمبر در پي پي ويوي "نيو يرز روولوشن " شد.در 9 ژانويه 2005 اين مسابقه انجام شد و باتيستا يک عملکرد خيره کنند در اين مسابقه از خود به جاي گذاشت و بارها در آنجا براي "تريپل اچ" فداکاري کرد و همچنين موفق شد کريس جريکو و کريس بنوا را حذف کند و در نهايت با کمک او بود که تريپل اچ موفق شد يازدهمين بار عنوان قهرماني جهان را کسب کند.
باتيستا تا آن زمان علاوه برشخصيت منفي که داشت ولي محبوبيت زيادي در بين مردم بدست آورده بود که در نوع خود قابل تحسين بود.
او در 10 ژانويه همان سال توانست در يک مسابقه ي هنديکپ گروه لاريزتانس را شکست دهد و جواز حضور در رويال رامبل 2005 را کسب کند.

6 روز بعد او به عنوان نفر 28 مسابقه ي رويال وارد رينگ شد و در آنجا بسيار عالي کرد و در نهايت موفق شد با زدن يک اسپاين باستر به جان سينا او را از رينگ به بيرون هدايت کند و
به بزرگترين افتخار ورزشي خودت تا آن زمان يعني قهرماني رويال رامبل نائل گردد.

باتيستا يک روز بعد در راو بايد يک کمربند را از بين کمربندهاي سنگين وزن و "دابيلو دابيلو چمپيون" که صاحبش "جي بي ال" بود،انتخاب مي کرد. ولي با صحبتهايي که بين او و تريپل اچ انجام شد اين انتخاب به تعويق افتاد.باتيستا در مسابقات هفتگي چند بار به ليموزين "جي بي ال" حمله کرد و همه چيز حاکي از آن بود که باتيستا رقيبش را در رسلمينيا "جي بي ال" انتخاب کند.حتي در نو وي اوت 2005 در آخر مسابقه ي "جي بي اْل" و "بيگ شو"از بيگ شو دفاع کرد و "جي بي ال" هم از دست او فرار کرد.
يک روز بعد از نو وي اوت در يکي از مسابقات راو تريپل اچ و ريک فلير را در بک استيج نشان دادند که آنها داشتند در مورد انتخاب باتيستا و گول زدن او بحث مي کردند و ناگهان تصوير بيرون اتاق را نشان داد که در آنجا باتيستا مخفيانه به حرفهاي آنها گوش ميداد و ظاهرا باتيستا هم به افکار پليد تريپل اچ پي برده بود.آنجا بود که شک و شبهه هاي زيادي بر سر انتخاب باتيستا در جريان افتاد.
از قضا در همان شب باتيستا بايد يک از براندهاي "دابليو دابليو اي" را براي خود بر مي گزيد تا در رسلمينيا 2005 در يکي از آن براندها شانس خود را براي تصاحب کمربند امتحان کند ،اين در حالي بود که جنرال منيجر 2 انتخاب براي او گذاشته بود:1 –ترک باشگاه راو و مسابقه دادن با "جي بي ال" در رسلمينيا 2-ماندن در راو و مسابقه دادن با دوست خود "تريپل اچ".
باتيستا از بين آنها مورد دوم را انتخاب کرد و در آنجا بعد از سه سال بنياد اوولوشن را آتش زد و با يک پاوربامبي که به تريپل اچ بر روي ميز زد نشان داد که براي قدرت طلبي تراز اول جهان آماده است.
و بالاخره 3 اوريل 2005 و بزرگترين رويداد تاريخي کشتي کچ جهان فرا رسيد و باتيستا و تريپل اچ در مقابل هم صف آرايي کردند.در اين مسابقه علي رغم دخالتهاي زياد ريک فلير در نهايت باتيستا موفق شد با يک "باتيستا بامب" تاريخي و زيبا ،دوست قديمي خودش را پينفال کند و قهرماني خود را در لاس وگاس جشن بگيريد.

ولي اين پايان ماجرا نبود و در 18 آوريل مقرر شد باتيستا و تريپل اچ در پي پر ويوي ريمچها ،يعني بکلش بايد براي بار دوم به مصاف هم برورند.در 1 مارچ باتيستا دوباره توانست از عنوان خود ،با يک باتيستا بامب محکم که از گوشه ي رينگ به تريپل اچ زده شد،از عنوان خود دفاع کند.
در 16 مي 2005 باتيستا با کمکي که به ريک فلير در مسابقه اش که با کريستين و تومکو بود، دوستي موقتي با او بر قرار کرد.ولي اين دوستي يک هفته بيشتر دوام نياورد و ريک باز ضربه اي که از پشت به باتيستا زد آن را به هم زد.بعد آن ضربه هم تريپل اچ وارد شد و با پتک، ضربه ي بدي به باتيستا .همين قضايا باعث شد در هفته ي بعد مسابقه ي سوم بين باتيستا و تريپل اچ در پي پر ويوي ونجنس تدارک ديده شود ولي اين بار اين مسابقه از نوع قفس يا Hell In A Cell بود.در 26 ژوئن اين مسابقه برگزار شد و در يکي از خشن ترين مسابقاتي که به جرات مي شه گفت که در چند سال اخير روي نداده بود ،باتيستا توانست براي بار سوم ،مرد هميشه پيروز در HIAC را شکست دهد و قدرت مطلق را به او ديکته کند.

4 روز بعد از اين مسابقه هم باتيستا به اسمکداون درافت شد و رقابت اين دو هم با پيروزي محض باتيستا پايان يافت..


 

حضور در اسمکداون:

در 30 ژوئن 2005 "جي بي ال "با شکست آندرتيکر-محمد حسن-بوکر تي-کريس بنوا و کريستين جواز مسابقه بر سر کمربند "دابليودابليو اي"را در گرت آمريکن بش گرفت ولي در همانجا اعلام شد ،باتيستا به اسمکداون درافت شده و جي بي ال بايد با او رقابت کند.
باتيستا در اولين مسابقه ي خود در اسمکداون به مصاف کريسيتن رفت که موفق شد در زمان 5 دقيقه حريف خودش را شکست دهد.
در 24 جولاي باتيستا و جي بي ال در گرت آمريکن بش مقابل هم صف آرايي کردند.در اين مسابقه دخالتهاي ارلاندو جردن باعث عصبانيت باتيستا شده بود ،به طوريکه وقتي باتيستا صندلي را از جردن گرفت ،جي بي ال و اورلاندو جردن را با صندلي زد و داور هم به ناچار مسابقه را دي کيو اعلام کرد ولي باتيستا همچنان قهرمان ماند و در آخر هم باتيستا به هرکدام از آنها يک باتيستا بامب زد.
در 4 آگوست 2005 بين باتيستا و جي بي ال قرار داد يک مسابقه ي No Holds Barred در سامراسلم 2005 بسته شد.

وبالاخره در25 آگوست باتيستا در سامراسلم با اجراي دو فينيشر که يکي از آنها بر روي سکو زده شد ،جي بي ال را شکست داد و کمربند خود را حفظ کرد.ولي اين پايان کار بين اين دو نبود و در اسمکداون 25 آگوست 2005 اين دو در غالب يک مسابقه Bull Rope Match با هم رويارويي کردند که در آنجا باز هم باتيستا موفق شد براي بار دوم جي بي ال را شکست دهد.
در 16 سپتامبر تئودرلانگ جنرال منيجر وقت،ادي گوئررو را به عنوان حريف بعدي باتيستا در نو مرسي معرفي کرد.اين در حالي بود که باتيستا و ادي در آن مقطع دو دوست بسيار صميمي تلقي مي شدند.سپس باتيستا در نومرسي 2005 در مقابل ادي گوئررو قرار گرفت که در آنجا هم با يک اسپاين باستر سريع فاتح رينگ شد.بعد از اين مسابقه هم ادي يک دست معني دار با باتيستا داد.
در 31 سپتامبر در يکي از مسابقات راو باتيستا به دستور مستر مکمن به جاي استون کلد ،رقيب کوچمن و گلداست و لجند دابليودابليواي يعني "بيگ ون واندر" در مسابقه ي ويژه ي تابو توزدي 2005 شد و بعد از اين اعلام هم ،گروه کوچمن باتيستا در رينگ به شدت کتک زدند.ولي باتيستا شب بعد درتابو توزدي انتقام خود را از دار دسته ي کوچمن گرفت و در يک مسابقه ي "استريت فايت" آنها را شکست داد.
در 18 نوامبر 2005 باتيستا به پاس احترام به مرگ دوست صميميش ادي،با آهنگ ورودي و اتوميبيل معروفش وارد رينگ شد و مراسم جالبي را پديد آورد.
چندي بعد باتيستا رقابت جديدي با کين و بيگ شو که در راو حضور داشتند ،شروع کرد و در يکي از مسابقات هفتگي باتيستا با دابل چاکسلمي که از آن بر روي ماشين خورد به شدت آسيب ديد ولي اسيب ديدگي او چند روز بعد برطرف شد وباتيستا با کتف باندا‍ژ شده در مسابقات حاضر مي شد..اين درگيريها تا سوروايور 2005 ادامه پيدا کرد .در آنجا باتيستا به عنوان کاپيتان تيم اسمکداون موفق شد کين را پينفال کند ولي بعد از آن باز هم از کين و بيگشو به صورت ناعادلانه اي "دابل چاک اسلم" خورد.تيم اسمکداون در آن مسابقه شامل لشلي،مستريو،ارتن و جي بي ال نيز مي شد.و در نهايت هم اين اسمکداون بود که مسابقه را با برد پشت سر گذاشت.
در دو دسامبر 2005 وقتي کين و بيگ شو در حال کتک زدن ري مستريو بودن باتيستا وارد شد و به ري کمک کرد.و بعد از اين اتفاق بود که تا هفته ها ،باتيستا و ري مستريو تيم خوبي را تشکيل داده بودند.
چندي بعد رابطه ي عاطفي باتيستا و ملينا در حال شکل گيري بود.(گفته مي شد باتيستا خارج از دنياي رينگ علاقه ي زيادي نسبت به ملينا پيدا کرده بود و در يکي از مصاحبه هاي خودش را عاشق ملينا دانسته بود و ملينا را عاشق او .اين در حالي بود که باتيستا اعلام کرده بود که اگر من و ملينا متاهل نبوديم ،قطعا در آينده زوج خوبي براي يکديگر بوديم ولي تمايلات هر دوي ما مخالف عميق تر شدن رابطه ي بين ما بود و هر دوي ما از اين موضوع رضايت داشتيم.موضوعي که اگر عميق تر مي شد براي هر دوي ما دردسر آفرين بود)
در 16 دسامبر مسابقه اي بين تيم باتيستا و ري با تيم MNM که ملينا يکي از اعضاي آن بود ،بر سر کمربند تگ تيم WWEتدارک ديده شد.قبل از آن مسابقه باتيستا و ملينا در بک استيج نشان داده شدند که در آنجا ملينا محبت خود را نسبت به باتيستا ابراز داشت و ادامه داد که من تو مي تونيم دوستهاي خوبي براي هم باشيم،پس بيا اين مسابقه رو لغو کنيم و در آنجا خواست تا باتيستا را لمس کند ولي باتيستا با جمله ي "Thanks for the warm-up!" آنجا را ترک کرد.
و در آن مسابقه باتيستا و ري موفق به برتري شدند و توانستند قهرمانان جديد تيمي WWE باشند.
در 30 دسامبر 2005 ملينا اعلام کرد که باتيستا او را مورد حمله ي جنسي قرار داد است ولي اين حرف توسط مردم و يک ههته بعد توسط خود باتيستا رد شد.ودر مين اونت آن هفته ي اسمکداون باتيستا و ري دوباره به مصاف "مرکوري" و "جاني نايترو" رفتند که در آنجا که در يک مسابقه ناعادلانه کمربند تگ تيم"دابليودابليواي" را به آنه واگذار کردند.و بعد از آن مسابقه مارک هنري به شدت باتيستا را زد و اولين خط و نشان را براي پايان دادن به سلطنت 9 ماهه ي باتيستا ،کشيد.
در ششمين روز از کريسمس 2006 باتيستا و ری در مين اونت اسمکداون برای سومین باردر مقابل MNM در يک مسابقه ي استيل کيج قرار گرفت و در حالي که در آستانه ي پيروزي قرار داشت ناگهان مارک هنري در قفس را شکست و وارد رينگ شدواز پشت به باتيستا حمله کرد و بعد هم به طرز فجيعي او را به ديواره ي قفس کوبيد.دو روز بعد در يک "لايو اونت" مارک هنري و باتيستا به مصاف هم رفتند که در آنجا باتيستا تونست با قانون دي کيو مسابقه رو ببره و کمربند خود را حفظ کند ولي بعد از آن باتيستا به شدت از ناحيه سه سر بازو (پشت بازو) دچار پارگي شد.باتيستا در 13 ‍ژانويه ي 2006 در يک مراسم جالب در ميان اشک هواداران بي شمارش در اسمکداون رسما کمربند خود را به تئودر لانگ واگذار کرد و چند ماه از مسابقات دوري جست.
دو روز بعد باتيستا براي عمل جراحي بر روي دست راستش به شهر بيرمنگام انگلستان،سفر کرد تا در آنجا توسط دکتر "جفري داگسون"معالجه شود و بعد از جراحي دکتر اعلام کرد که باتيستا به مدت 6 ماه نمي تواند در هيچ مسابقه اي شرکت کند.باتيستا در کتابش از اين مصدوميت به عنوان يکي از دلخراش ترين حوادث زندگيش ياد مي کند که در ادامه به نکاتي که در کتاب باتيستا است ،هم اشاره خواهيم کرد.اين سومين بار بود که باتيستا در طول دوران ورزشيش از ناحيه ي سه سر بازويش آسيب مي ديد.
همچنين از عواقب غيبت چند ماهه ي باتيستا در اسمکداون رکود 5 درصدي فروش بليطهاي اسمکداون و همچنين کاهش جذابيت هاي اين براند بود.
Dave در نو وي اوت 2006 در ميان خوشحالي بي حد حضار ورزشگاه به عنوان مهمان وي‍ژه وارد شد و قول برگشت خود و تصاحب دوباره کمربند از دست رفته را به همه داد..

-بزرگ شده در : واشنگتون دی سی
-قد:196 سانتی متر
-وزن:144 کیلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ی کشتی 1997:
-مربی کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در لیگهای مختلف:


Leviathan (OVW)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:13 ] [ مرتضی رحیمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 1402
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1